Számomra. Ugyanis hogy, hogy nem, a The Black Dahlia Murder bejelentette, hogy Június 21-én bezony kijönnek egy új albummal, mely a Ritual címet viseli, és már előrendelhető. Ki is hoztak róla egy ízelítő számot (amit hivatalosan, jó minőségben fel is raktak YouTube-ra, mert hát ők nem a tetűláda Nuclear Blast üdvöskéi, mint az All Shall Perish). Viszont mielőtt az elfogultság vádja érne engem (mivel a TBDM a kedvenc bandám, úgy kábé), be kell valljam, hogy magától a számtól nem hidaltam le annyira. Ettől függetlenül nem féltem a srácokat, ugyanis anno, mikor nyilvánosságra hozták a Selection Unnatural-t, az sem tetszett úgy különösebben, aztán a Deflorate meg úgy odabaszott, hogy azóta sem igazán találtam nála jobb melodeath albumot (persze az azóta megjelentek közül). Na de elég a dumából, jöjjön a lényeg!



 

Szerző: .bb.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cursedaffection.blog.hu/api/trackback/id/tr52865772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bennie · http://cursedaffection.blog.hu/ 2011.05.01. 11:09:45

és az leesett hogy juni 21.én Budapesten épp a dürerben fognak Jégerezni??
Azt a kurva, remélem lehet majd lemezt venni :)
süti beállítások módosítása