Nem nem még nincskint az új album, de az album borító, és ahogy látjátok a lemez címe is a This is Where it Ends nevet kapta. Hát a borítóról csak annyit, hogy nekem személyesen nem adja, a Price Of Existence c. lemezük borítóját mondanám, az eddigi legjobbjuknak, de nézzük is. Láthatunk dühöngő népek árnyékát a háttérben, egy kalapos pap féleséget, és öltönyös fickókat, akiknek már nagyon kivan a töke valamivel, valakivel. Szóval van korbács, pisztoly, minden ami kell. Jöhetnek a kommentek, kinek hogy tetszik a borító, a továbbra kattintva pedig a studió videókat nézhetitek meg.

 

 Dobok:

 

 Gitár:

 Basszus:

 Vokál:

A bejegyzés trackback címe:

https://cursedaffection.blog.hu/api/trackback/id/tr932879370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.bb. 2011.05.05. 20:17:47

Ezt tegnap ki akartam már rakni, egy órán keresztül szenvedtem vele, de a blog.hu nem engedte, hogy új postot írjak. Nekem egyáltalán nem tetszik a borítókép, a 'This is where it ends' felirat meg egyenesen gagyin néz ki. Viszont a logó színválasztása és mögötte a kék háttér nagyon el lett találva.

Bennie · http://cursedaffection.blog.hu/ 2011.05.05. 20:20:09

ja elég vicces, de mondom a TPOE album óta nem láttam tlük értelmes borítót, meg maga a név is elég gagyi hárdkór, akkor bocsi h leloptam :$:D

.bb. 2011.05.05. 22:47:15

De én nem úgy értettem hogy 'lelopás'! Csak azért jegyeztem meg, mert úgymond a számból vetted ki a szót, mert ha te nem rakod ki akkor én tettem volna (ha a rendszer engedi). És persze örülök, hogy kiraksz valamit, és nem az én baromságaimmal van tele az oldal. Ami megjegyzem a közeljövőben nem igazán lesz, mert elég durva vizsgáim jönnek és most pihentetem ezt a blogosdit. Egyébként szerintem az ASP elment most kicsit ilyen egyházellenesség hangoztató irányba, lásd Divine Illusion dalszövege + ez a borító is olyan beütésű, mintha a papok kínoztatnák a fő figurát (ahogy mutogatnak rá, az olyan vádló).

Bennie · http://cursedaffection.blog.hu/ 2011.05.05. 22:50:02

Jaja, a Divine Illusion syövegét még nem csekkoltam, de elég vszinű lehet. a blogoztatást én meg egy jó ideje hanyagolom, már most nincs meg egy eláírásom:( pedig gecisokat készültem a zh-ra természetesen, ezt senki nem hiszi el. qrva jo... na mindegy:D
süti beállítások módosítása