Ez esetben azonban csak két albumborítóval tudunk szolgálni a tisztelt publikumnak, kéretik ezt is értékelni!

Unearth: Darkness In The Light

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mit ne mondjak, az Unearth borítói sosem tartoztak a legjobbak közé, habár a March eléggé mutatós volt, személyes kedvencem. A Darkness In The Light borítója tetszik nekem színek terén, bár eléggé metalcore-klisé beütésű. Viszont a cím ellentmondásosságát ötletesnek találom.

 

Job For A Cowboy: Gloom (EP)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komolyan mondom, szabályosan meglepődtem volna, ha egy JFAC borítón nem lenne... szarvas koponya (eredetileg kosfejet akartam írni, de nem vagyok benne biztos, sosem voltam ász biológiából) . Elég hátborzongató, pláne ahogy a tömeg maga fölé emeli, a háttérben meg az USA zászló... érdekes. Jó lesz az EP, érzem.

 

Szerző: .bb.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cursedaffection.blog.hu/api/trackback/id/tr52891576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bennie · http://cursedaffection.blog.hu/ 2011.05.10. 01:26:31

Csak annyit nem értek, minek EP-t csinálnak... Az szerintem már eleve lehangoló.
Bár vicces, hogy a legelső EP-jük a Doom nevet kapta, és ez pedig a Gloom-ot.

.bb. 2011.05.11. 22:54:01

Ahogy egy régi dakota közmondás tartja: inkább egy jó EP, mint egy unalmas LP. De tényleg.
Amúgy ja, rímelnek a kislemezeik egymásra!
süti beállítások módosítása